Ofte stilte spørsmål

Du kan ringe vekter på telefonnummer: 22 20 70 00 for umiddelbar assistanse (Dette er vanligvis en fakturert tjeneste). Dersom det ikke haster kan du kontakte oss HER.

Du kan kontakte oss HER dersom du har vært uheldig å mistet din postkassenøkkel. Videre kan vi avtale tidspunkt om henting av postnøkkel. Pris for ny postnøkkel finner du HER.

Dersom du har mistet vaskebrikken din kan du kontakte oss HER. Vi vil deretter legge en ny vaskebrikke i din postkasse. Pris for ny vaskebrikke finner du HER. *Saldo fra mistet brikke vil ikke følge over til den nye brikken.

Dersom du ønsker å fylle på saldoen på din vaskebrikke så kan det gjøres HER. Dette er en ekstern webside som du kan kontrollere kontodetaljer og saldo og legge til e-post adresse for å få varsel når din vask er ferdig. *Nummeret på vaskebrikken fungerer som brukernavn og passord for innlogging.

Dersom det skulle være noen problemer med dette, vennligst kontakt oss HER og legg ved koden på brikken.

Dersom du skulle oppleve forstyrrende støy fra andre beboere og du vet hvor bråket kommer fra, oppfordrer vi deg til å ta kontakt på egenhånd for å si fra om at lydnivået er forstyrrende. Du kan ta kontakt med vekter på telefon 22 20 70 00 om dette ikke blir bedre. Dette er ikke en fakturert tjeneste.

Det skal være stille etter klokken 23, men det betyr ikke at det skal være forstyrrende støy for andre beboere før klokken 23.

Resepsjonen tar dessverre ikke imot pakker. Avhending av post må avtales med postleverandør.
Du kan også henvende deg til Nydalen Postkontor, adreseen er Kristoffer Aamots Gate 5, 0484.

Er du usikker på om linjen fungerer som den skal? Kontakt Lynet support og de vil sjekke linjen din. Sørg for å oppgi rom nummer ved BSN.

Søppelposer og papp går i rørene utenfor. Dersom posen ikke passer kan du benytte deg av søppelrommet som ligger bak B-blokken. Rommet er på bakkeplan og åpnes med nøkkelbrikken.

Beholder for glass og metall finnes bak Bunnpris.

De største gjenstandene må tas til Haraldrud gjenbruksstasjon (link for mer informasjon).

Mindre husholdningsgjenstander kan tas til en av Oslos mange minigjenbruksstasjoner(link for mer informasjon). Det er gratis å levere.

BSN tilbyr bodleie i både B- og C-blokken. Mer informasjon om dette finner du HER. Dersom du ønsker å leie bod kan du kontakte oss gjennom vårt kontaktskjema under “kontakt oss”.

BSN tilbyr både intern og ekstern parkeringsleie. Mer informasjon om dette finner du HER. Dersom du er interessert i parkeringsplass kontakter du oss gjennom kontakskjema nevnt ovenfor med følgende opplysninger: navn, registreringsnummer på bil, adresse, telefonnummer og datoen du ønsker plassen fra.

For familieleiligheter gjelder tre måneders oppsigelstid pluss inneværende måned. For alle andre leieobjekter er kontrakten uoppsigelig i perioden. Om du skal på utveksling kan du søke oppsigelse mellom semestrene. Dette skjer vanligvis i oktober/november. Utover dette kan du sende søknad om oppsigelse på særskilt grunnlag. Mer informasjon om dette finner du HER.

Du kan rapportere skader/mangler ved leiligheten som trenger å bli ordnet av vedlikeholdsenheten ved BSN på “min side” under vedlikeholdsforespørsler.

Nei. Dersom leiligheten overleveres før leieavtalen utløper vil strøm avsluttes etter overleveringen, men du må fortsatt betale leie ut kontraktsperioden.

Nederst til høyre finner du en firkantet på / av-knapp som du trykker på. Hjulet på toppen styrer bare temperaturen.